Websitebeleving

Websitebeleving

Neemt uw website een centrale rol in uw business in, maar hebt u eigenlijk geen idee hoe bezoekers een bezoek aan uw website beleven? Zonde, want dan is de kans groot dat u niet het optimale rendement uit uw website haalt. Science for Strategy kan u helpen dit rendement te verhogen.

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de beleving van een website bestaat uit vier aspecten:

  1. De beoordeling van de gebruiksvriendelijkheid van uw website door bezoekers.
  2. De mate waarin bezoekers van uw website de (informatie op) de website vertrouwen.
  3. De tevredenheid van de bezoekers met (onderdelen van) uw website.
  4. De loyaliteit van de bezoekers ten aanzien van uw website (ook ten opzichte van de loyaliteit ten aan aanzien van websites van concurrenten).

Met een gevalideerd meetinstrument brengen wij voor u in kaart hoe uw website scoort op deze vier aspecten en vooral ook waarom. Hiermee krijgt u inzicht in waar eventueel ruimte is voor verbetering, zodat u tot een strategie kunt komen waarmee u het rendement van uw website kunt optimaliseren.

Wat wij bieden:

  • Wij meten de beleving van uw website met een op wetenschappelijke inzichten gebaseerde survey.
  • Wij analyseren de met de survey verzamelde gegevens en zetten in een overzichtelijk rapport uiteen hoe mensen een bezoek aan uw website beleven.