Websitebeleving
Neemt uw website een centrale rol in uw business in, maar hebt u eigenlijk geen idee hoe bezoekers een bezoek aan uw website beleven? Zonde, want dan is de kans groot dat u niet het optimale rendement uit uw website haalt. Science for Strategy kan u helpen dit rendement te verhogen.

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de beleving van een website bestaat uit vier aspecten:
- De beoordeling van de gebruiksvriendelijkheid van uw website door bezoekers.
- De mate waarin bezoekers van uw website de (informatie op) de website vertrouwen.
- De tevredenheid van de bezoekers met (onderdelen van) uw website.
- De loyaliteit van de bezoekers ten aanzien van uw website (ook ten opzichte van de loyaliteit ten aan aanzien van websites van concurrenten).
Met een gevalideerd meetinstrument brengen wij voor u in kaart hoe uw website scoort op deze vier aspecten en vooral ook waarom. Hiermee krijgt u inzicht in waar eventueel ruimte is voor verbetering, zodat u tot een strategie kunt komen waarmee u het rendement van uw website kunt optimaliseren.
Wat wij bieden:
- Wij meten de beleving van uw website met een op wetenschappelijke inzichten gebaseerde survey.
- Wij analyseren de met de survey verzamelde gegevens en zetten in een overzichtelijk rapport uiteen hoe mensen een bezoek aan uw website beleven.